• Εγγραφή
Εκδρομή στην Πάρνηθα Εκτύπωση
Κυριακή, 25 Μάρτιος 2012 20:55

parni8a13Aναχωρήσαμε από το σχολείο μας στις 8:30 και φαινόταν από το πρωί ότι θα υπάρξει χιονόπτωση και άρα, πολύ κρύο. Παρ' όλα αυτά, επιβιβαστήκαμε στο λεωφορείο και όλοι ήμασταν τόσο ενθουσιασμένοι με αυτή την εκδρομή στο βουνό Πάρνηθα.

Η πρώτη μας στάση ήταν στο τελεφερίκ, με το οποίο ανεβήκαμε στην ψηλότερη κορυφή της Πάρνηθας, που ονομάζεται Μαυροβούνι. Εκεί μας ξενάγησε η υπεύθυνη του δασαρχείου και μας οδήγησε στο φυτώριο. Το φυτώριο είναι ένας χώρος όπου φυτεύουν, φροντίζουν μικρά έλατα και έπειτα, τα χρησιμοποιούν για αναδάσωση στο καμένο έδαφος.
Στη συνέχεια, κάναμε έναν περίπατο ανάμεσα στα πελώρια δέντρα. Είχαμε την ευκαιρία να παίξουμε με το κάτασπρο χιόνι και να μαζέψουμε αρκετό καθαρό αέρα στα πνευμόνια μας. Η τελευταία μας στάση ήταν το καταφύγιο «Μπάφι», όπου φάγαμε, ήπιαμε ζεστά ροφήματα, απολαύσαμε τη ζέστη στο τζάκι και ξεκουραστήκαμε. Μετά πήραμε το δρόμο της επιστροφής.
Αν και ο καιρός ήταν σχετικά άσχημος και η ανάβαση στο βουνό δύσκολη, λόγω μεγάλων εκτάσεων χιονιού και λάσπης, όλοι μας το ευχαριστηθήκαμε και παρακολουθήσαμε από κοντά αυτά που είχαμε μάθει στο περιβαλλοντικό πρόγραμμα. Ήταν μια εμπειρία που θα μας μείνει αξέχαστη.

Οι ομορφότερες στιγμές των μαθητών του περιβαλλοντικού προγράμματος:

-Μου άρεσε περισσότερο η στιγμή που διακρίναμε κατά τύχη τα θηλυκά ελάφια ανάμεσα στα δέντρα.

-Ο περίπατος στη φύση ήταν μια ξεχωριστή εμπειρία που δε βιώνω καθημερινά και θα ήθελα να κάνω τέτοιες εκδρομές πιο συχνά.

-Με εντυπωσίασε η φανταστική θέα που αντικρίσαμε από το τελεφερίκ. Από ψηλά το τοπίο μοιάζει μαγευτικό και πραγματικά υπέροχο.

-Μου άρεσε το φυτώριο, γιατί είχαμε τη δυνατότητα να παρακολουθήσουμε από πολύ κοντά την εξέλιξη των μικρών ελάτων.

-Απολαύσαμε περισσότερο το χιονισμένο τοπίο, καθώς επίσης και το χιονοπόλεμο, διότι είχαμε πάρα πολύ καιρό να δούμε τόσο χιόνι.

Η αγαπημένη σας ταινία

Ζαλόγγου & Αράχθου | 13341 Άνω Λιόσια | 2102470555 | 2102484649 | 2gymanli@sch.gr